הכנות לאסיפה

אסיפת פרמקלצ'ר ישראל 2013- עדכונים ראשונים ותודות

תמונה מההכנות בבוקר לפני שהתחיל יום מרתק. תודה לכל מי שהגיע ולקח חלק!
ותודהמיוחדת לעידן אליקים וספי מיור שהצטרפו, דחפו, חשבו ולקחו איתי חלק בארגון היום ורכוז התכנון להמשך.
פתחנו בפעילות התחברות שהנחתה נועה פלד. המשכנו להרצאה של חגי מרום אודות מחקר התואר השני שלו בנושא קורסי הפרמקלצ'ר וקהילת הפרמקלצ'ר בארץ (צולם בוידאו, יעלה בהמשך), מחקר המצביע על היחודיות של קורס הפרמקלצ'ר כמרחב ללמידה משמעותית ולשינוי, ועל ההתפתחות המרשימה של קהילת הפרמקלצ'ר בארץ. שמענו מברק על ההתפתחויות במסגרת העמותה בשנה האחרונה והפלטפורמות שנבנו כדי להאיץ התפתחות זו ולספר בצורה טובה יותר יחד את הסיפור של הפרמקלצ'ר הישראלי פנימה אל תוך הקהילה והחוצה אל הקהל הרחב. משושנה על הצדדים הכספיים ומניצן על מערכת O-SHARE, מערכת שיתוף/ בנק זמן אליה הצטרפנו כקהילה ככלי להגברת שיתוף הפעולה ביננו. את עיקר היום הקדשנו לחשיבה יחד על מה ואיך אנו רוצים לעשות יחד ביחד בהמשך. היה דיון מרתק וכיוונים חדשים.
בסופו של יום-
עידן אלקיים מחווה ואדם נבחר לרכז את הפעילות בשנה הקרובה, ספי מיור וניר גירון כועדת ביקורת. עברנו למודל חדש מבחינת ועד מנהל בו כל חברי העמותה הם הועד.
נזרע הזרע ליוזמות חדשות- פרמקלצ'ר לנוער (נועה, חגי והלית), מודל X לפעולה ספונטנית של צוותי עשייה- ניר גירון יארגן אירוע בנושא-מוזמנים להצטרף אליו.
כמה מאתנו לקחו אחריות על פעילויות שכבר קורות ורוצים שימשיכו- פעילות אינטרנט (עידן עטיה), הפנינג (עידן אליקים ועידן עטיה), ניהול המשאבים (מאשה) ונקבע שנבדוק לקראת ההפנינג במאי האם דרוש לנו מודל משפטי של עמותה או שרוצים לעבור למודל אחר (ספי).אייל אנגלמייר התנדב לנסות לרכז בין דברים שרוצים לעשות ברמת הקהילה לאנשים שיכולים ורוצים לעשות זאת.
כל מי שקורה מוזמן להצטרף אליהם או לקחת נושא אחר הקרוב ללבו ולהזיז אותו קדימה.
בקרוב איל ברקן יארוז את תיועד היום ואז נעלה עדכונים מלאים ….
להתראות בהפנינג השנתי המתוכנן לתחילת מאי :-)
 

התחברות לאתר

עדיין לא חבר? הצטרף עכשיו!