מורה מוכר על ידי פרמקלצ’ר ישראל

*נדגיש כי הרשום בלשון זכר מתייחס בכבוד רב גם לנשים.

פרמקלצ'ר ישראל מכיר במורים בעלי ניסיון וידע המומחים בתחומם ורק הם מורשים לשאת את תו "מורה מוכר" של ארגון הפרמקלצ'ר על גבי התעודות שהם מחלקים.

תו "מורה מוכר" מהווה חותמת איכות להוראת הפרמקלצ'ר בארץ והינו סימן מאשר רשום של "פרמקלצ'ר ישראל".

תו המורה המוכר מהווה אישור בינלאומי להכרה של הארגון במורים ובהסמכתם המקצועית של תלמידי המורים המוכרים. לכן חשוב לבחור ללמוד את מקצוע הפרמקלצ'ר רק אצל מורים מוכרים אשר נסיונם מוכח והם מוכרים בתחום הפרמקלצ'ר בארץ ובעולם.

התנאים לקבלת תו "מורה מוכר" של ארגון פרמקלצ'ר ישראל:

  1. תעודת מתכנן פרמקלצ'ר PDC על ידי מורה או ארגון מקצועי בתחום הפרמקלצ'ר עם וותק של לפחות שנתיים (יש לצרף לתעודה את סילבוס הקורס).
  2. להגשת בקשה להכרה על ידי פרמקלצ'ר ישראל –  לחצו כאן.
  3. על מבקש ההכרה להיות חבר עסקי רשום ולעמוד בתשלומי החברות המתעדכנים מעת לעת- להרשמה  לחצו כאן.
  4. על מבקש ההכרה לשלוח – קורות חיים, תעודות רלוונטיות בתחום, המלצות, תיעוד של לפחות חמישה תכנונים שתוכננו ובוצעו על ידו.
  5. אם עמדת בתנאים אלה יש לשלוח  את סילבוס הקורס כפי שאתה מתכוון להעבירו. הסילבוס ייבחן ויישלחו תיקונים והערות במקרה הצורך (עלות בחינת סילבוס 250 ש"ח).
  6. מורה חדש, אשר לא העביר קורסים בעבר צריך להעביר לפחות ארבעה קורסים בצמוד למורה מוכר לאחר הגשת הבקשה, הארגון יבקש פידבק אנונימי של התלמידים בקורס אשר יעידו על החוויה שלהם בקורס. בנוסף על המורה לשלוח לארגון את תיעוד תרגילי הגמר של התלמידים בקורס לבחינה. במידת הצורך המורה החדש יקבל פידבק והערות על תרגילי הסיום כדי לדייק את הדרישות המקצועיות בתחום.
  7. באחריות המורה המסמיך בעזרת "תו הפרמקלצ'ר" לרשום כל תלמיד שקיבל תעודה לארגון "פרמקלצ'ר ישראל" ולשלם בעדו את דמי החבר השנתיים למשך שנה אחת.
  8. מורה אשר עמד בכל התנאים יקבל את האפשרות לשאת את תו הארגון על גבי הפרסומים של הקורס ועל גבי תעודות התלמידים.

התחברות לאתר

עדיין לא חבר? הצטרף עכשיו!