הענת פרס קקי הזהב לשנת 2012

סיכום הפנינג הפרמקלצ'ר 2012

איזה כיף לסכם את האירוע השמח שלנו, היה יום קסום ומופלא שהתחיל מוקדם בבוקר (יש אנשים שבאמת הגיעו ב 9:00 כבוד!) והסתיים במסיבה סוערת אל תוך הלילה, בקיצור יום שלם עמוס בעשייה נהדרת.

איזה כיף לסכם את האירוע השמח שלנו, היה יום קסום ומופלא שהתחיל מוקדם בבוקר (יש אנשים שבאמת הגיעו ב 9:00 כבוד!) והסתיים במסיבה סוערת אל תוך הלילה, בקיצור יום שלם עמוס בעשייה נהדרת.

הרבה סדנאות ופעילויות מרתקות לקחו חלק במהלך היום. ( לצפייה בתוכנייה ובתיעוד חלק מההרצאות והסדנאות שהיו בהפנינג). בנוסף לכל אלו, פרמקלצ'ריסטים רבים נהנו מהשמש הנעימה במתחם הדוכנים שהתמלא בשפע של מזון, אומנות ומוצרים מעניינים. חברים נפגשו, פנים נצבעו וחיוך היה הדבר הנפוץ ביותר בחווה בנהלל.

הענת פרס קקי הזהב לשנת 2012תחרות אחת מעניינת במיוחד עניינה רבים מהמשתתפים – תחרות "קקי הזהב" במקום הראשון ובגביע קקי הזהב זכה מייק מלוטן, במקום השני חיים פלדמן עם גביע הכסף, ובמקום השלישי – גלל הניחומים, זכה גור רותם.

הדלקנו ביחד נרות לכבוד החנוכה,ערכנו את האסיפה השנתית של העמותה שלנו (סיכום האסיפה יעלה וישלח במהרה) וקינחנו במסיבה שמחה שמחה.

כתבנו טופס משוב שנשמח מאוד אם תמלאו ותעזרו לנו להתיעל לקראת שנה הבאה.

אנו רוצים להודות לצוות ההפקה עינת רן ואסף צ'רטקוף, לברק בן חנן על היוזמה והתכנון, לצוות החווה מירב, בלן, חגי, עדי ואריקה, לתמיכה של הועד המנהל של העמותה(נועה, ברק ושושנה), לכל מי שלקח חלק בהפנינג העביר סדנאות, עזר בהקמות, הקים דוכנים וכמובן לכל מי שבא לחלוק איתנו את השפע של האהבה והשמחה לאדם והאסיפה לאדמה.

ואתם מוזמנים לקרוא את הסיכום האישי להפנינג שכתב אסף.

נתראה בשנה הבאה,
ארגון הפרמקלצ'ר הישראלי

התחברות לאתר

עדיין לא חבר? הצטרף עכשיו!